Selasa, 13 Januari 2015

tempat wisata air di garut

Kampung Sampireun הוא אתר תיירות פופולרי עם אגם יפהפה בשם פעמונים כפר Sampireun, נאן אקזוטיים טבעי. מפל Kampung Sampireun ממוקם Kampung Ciparay, הכפר Sukakarya, גארוט, מערב ג'אווה-Indonesaia. Kampung Sampireun מפורסם כמו אטרקציות תיירותיות רומנטי עם אווירה כפרית טבעית של שקט בכפר-סגנון פשוט Pasundan (מערב ג'אווה) הוא מקום אקזוטי ליהנות האגם היפה, המים צלולים כמו Sampireun מיקומו כדי ליהנות מהחלק העליון של הסירה (ketingting) משלב את גווני ירוק טבעי כמו נוף יפה של המקום הזה.
קסם Kampung Sampireun, גארוט מערב ג'אווה יהיה ניכר רדת החשכה, אווירה של שקט בסביבה הטבעית גטו בסגנון אופייני תאורת לדים ליהנות מהיופי של באר, הצליל של המים של המנורה kerlipan Sampireun gemercik טוב, מעל אגם berpadukan עם הצליל של הסביבה הטבעית מספקים אווירה רומנטית ו האקזוטי.

Telaga (talaga) Sampireun עם צמחייה עבותה, מגודר עם שלה אווירה שקטה, רומנטי, אקזוטיים כדי ליהנות ממנו, במיוחד כאשר בבוקר הגיעו מוקדם בבוקר השמש מציץ בין המעורפל עצים קצה Kampung Sampireun Telaga, גארוט מערב ג'אווה.
Kampung Sampireun מגורים של קוטג הרבה זמינות מסביב לקצה האגם, סגנון Sampireun בניין של קלאסי וייחודי, במבוק, עץ, סכך עם תאורה לילית של מנורות ולפידים teplok כמו אורות אחרים.
לינה Sampireun Kampung יכול להיות בחירה ביניהם, Kampung Sampireun Resort and Spa.
כך ניתן ליהנות Sampireun Kampung הטיולים כוללים,
שייט-ליהנות מהיופי של אגם Kampung Sampireun,
-דיג באגם Sampireun,
-רכיבה על אופניים לאורך הרחובות סביב Kampung Sampireun,
-סיור קניות בשוק הצף (צף) ממוקם מעל אגם
Kampung Sampireun.
-ראפטינג ספורט זה ממוקם לא רחוק הבריכה של Sampireun.
-קרוס קאנטרי, נהנה מהסביבה הטבעית עם הרבה גבעות Sampireun Talaga יפה קטנה לא רחוק Kampung Sampireun.

ניתן ליהנות מטעמים קולינריים האתרים של Kampung Sampireun. Kampung Sampireun מסעדה עם מבחר גדול, מגוון רחב של תפריטים על ההצעה, כגון דגים בגריל, מנות טיפוסיות של סונדה קל מאוד בהודעה ב המסעדות ובתי אוכל סביב Kampung Sampireun זה.
Kampung Sampireun במיקום נגיש בקלות פשוט לוקח במרחק של חצי שעה נסיעה ממרכז העיר של גארוט ב- Java במערב, וויל בא אל Kampung Sampireun זה יפה.
נתיב תחבורה ציבורית גם זמין Kampung Sampireun, של התחבורה בעיר של גארוט למסוף סיטי (Terminal של רעם) הזמינה על-ידי להפיל את הכיוון (כותרת) Samarang, ב Pamulihan צומת t המשיך עם כפריים תחבורה לכיוון הכפר Sukakarya יקבל את השער שער Kampung Sampireun, אם לבוא עם קבוצות של העיר תחבורה במחירו יכול מאזורים מסוימים של העיר של גארוט הרפיתי ישר לשער בכפר Kampung Sampireun Sukakarya.

Kampung Sampireun tours, גארוט מערב ג'אווה הוא מיקום תיירות אקזוטיים עם אווירה רומנטית בכפר הוא המושלם עבור מקום מפלט זה שואף שלום.

ממגוון רחב של מקורות.

tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun

Tidak ada komentar:

Posting Komentar